Uus tehing: Hansapost ostab enamusosaluse Läti internetikaubamajas Xnet.lv

Eesti juhtiv e-kaubandusettevõte laieneb Läti turul

Märtsi lõpus toimunud tehinguga omandas Hansapost 70,5%-lise enamusosaluse Läti internetikaubamajas SIA Xnet.

 

xnetav

Müüja Ostja
Läti ettevõtjad Hansapost

Läti üks suurimatest e-kaubandusettevõtetest opereerib tuntud ja hinnatud e-kaubamaja Xnet.lv ja Läti esimest ametlikku Apple toodete e-poodi aboluveikals.lv. Ettevõtte eelmise aasta käive moodustas ca. 4 mln eurot. Hansapost käive kasvas eelmisel aastal 69%, ületades 10 miljoni euro piiri, mis tõstis ettevõtte Eesti suurimaks veebipoeks. Detailsema info saamiseks tutvuge pressiteatega.

Tehingu hind on konfidentsiaalne. Keystone Advisers tegutses ostja nõustajana. Täpsema info saamiseks palun võtke ühendust:

TÕNIS KONS

+3725015640
Saada Email

 

Hansapost

PRESSITEADE

Hansapost OÜ

02.04.2015

Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost ostis Läti ühe tuntuima internetikaubamaja Xnet.lv

Märtsi lõpus toimunud tehinguga omandas Hansapost OÜ 70,5%-lise enamusosaluse Läti internetikaubamajas SIA Xnet. Läti üks suurimatest e-kaubandusettevõtetest opereerib tuntud ja hinnatud e-kaubamaja Xnet.lv ja Läti esimest ametlikku Apple toodete e-poodi aboluveikals.lv.

2003.aastal asutatud ja Lätis viie juhtiva e-poe hulka kuuluva Xnet.lv käive oli möödunud aastal ligi neli miljonit eurot ning täidetud tellimuste arv küündis üle 35 000. Ettevõtte suurimateks kaubagruppideks on kodutehnika, arvutikaubad, telefonid, spordikaubad ja elektroonika.

Hansapost.ee käive kasvas eelmisel aastal 69%, ületades 10 miljoni euro piiri, mis tõstis ettevõtte Eesti suurimaks veebipoeks. Aasta jooksul täideti ligi 112 000 tellimust, millest omakorda 75% tarniti kolme päeva jooksul.

Hansapost OÜ juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul on enamusosaluse omandamise näol tegemist loogilise jätkuga ettevõtte kiirele kasvule Eestis ja Lätis.

“Xnet jätkab tegevust Lätis juba olemasolevate hästituntud kaubamärkidega ning kõrgete kvaliteedistandarditega. Laienemisega loodud võimalus ühiselt ja efektiivsemalt kaupade sisseostu planeerida toob tarbijate jaoks kaasa kohapeal olemasoleva kaubavaliku suurenemise ning ka paremad hinnad,” selgitab Rajur.

Hansapost on nii oma tootevalikuga kui turunduskanalitega käinud ajaga sammu ning kiiret arengut plaanitakse jätkata ka käesoleval aastal. Nii Eestis kui Lätis plaanitakse keskenduda eelkõige tehnoloogia arengule, et tellimisprotsess oleks kliendile veelgi mugavam ja kiirem. “Lisaks plaanime aga suurt rõhku panna ka sortimendi laiendamisele, seda nii uute tootegruppide kui kaubamärkide osas,” lisas Rajur.

Hansapost OÜ on 1997. aastal asutatud Eesti kapitalil põhinev ettevõte, kelle 2014 aastakäive oli 10,2 miljonit eurot. Ettevõttes töötab 45 inimest. Ettevõtte eesmärk on pakkuda kvaliteetseid kaubamärke mõistlike hindadega. Tuntumatest kaubamärkidest on esindatud Bosch, Philips, Samsung, Kärcher, Nike, Iittala, McCulloch, Braun, LG jt.

 

Lisainformatsioon

Taavi Rajur

Juhatuse liige

Tel +372 512 3333

E-post: taavi@hansapost.ee